Google AdWords kampányok

Fizetett keresőhirdetés (SEM) – Google AdWords

A fizetett keresőhirdetéssel kattintásokat vásárolunk a keresőkből. Magyarországon az emberek 98%-a a Google-t használja (http://rankings.hu/hu/rankings/search-engines.html), így a magyar piacon a Google hirdetési rendszerét, az AdWords-öt érdemes használni.

Az AdWords rendszerével kattintásokat vásárolhatunk a Google keresőjéből. Ezek a kattintások nem egyszerű felhasználókat jelentenek, hanem érdeklődő felhasználókat, mivel olyan szavakra kerestek, ami az általunk kínált szolgáltatást, vagy terméket leírja.

Mikor érdemes keresőkattintást vásárolni?

  • Ha szeretné kihozni a maximumot a weboldalából.
  • Ha a bevételének jelentős hányada a weboldalán keresztül generálódik.
  • Ha új a weboldala és szeretne gyorsan sok releváns látogatóra szert tenni.
  • Ha eseti akciókat szeretne hirdetni, melyek esetében kevés az idő a keresőoptimalizálásra.
  • Ha gyorsan szeretné növelni forgalmát.
  • Ha nagy a verseny az adott területen.

Néhány példa:

Jó minőségű termékeket/szolgáltatásokat kínál versenyképes áron, viszont üzlete eldugott helyen van, esetleg nem is rendelkezik üzlettel és a forgalma jelentős része webshopján keresztül bonyolódik.

Apartmanját nem tudta kiadni, ezért egy akció keretében gyorsan szeretné megtölteni azt.

Forgalma szezonálisan változik: gumikereskedő és a téli szezon előtt szeretne a közelben élő emberek „téli gumi” és hasonló kereséseire az elsők közt lenni.

Egy eseményt szervez és szeretné, hogy minél több hasonló érdeklődési körű ember tudomást szerezzen róla.

Kis vállalkozása versenyképes áron kínál egy terméket, vagy egyértelműen jobb minőségű, mint más multi vállalat terméke, de nem tud a keresőben eléjük kerülni az ingyenes találatoknál és nincs több millió forintja reklámkampányokra (a Google Adwords redszere nem kedvez a nagyvállalatoknak, így Ön könnyedén megelőzheti őket a fizetett keresőhirdetésekkel).

Miként tudunk a segítségére lenni az Adwords kampányokban:

  • Felkutatjuk az Ön kampányához legjobban illő kulcsszavakat
  • Megírjuk a legideálisabb keresőszövegeket
  • Kialakítjuk az ideális kulcsszó-hirdetés-landing page párosításokat, hogy a lehető legtöbb vásárlót, ügyfelet hozza a kampány
  • Megtérülés fókuszú optimalizálással arra törekszünk, hogy a reklámköltései a lehető legtöbb nyereséget hozzák

Weboldalak készítése, hogy ne kelljen szégyenkeznie

Ha nincs honlapja, ha minden eszközön jól akar mutatni, ha nem akar többet költeni hirdetésre, mint amennyit kell!
LEGÚJABB MUNKÁINK